בנט המריא לוועידת האקלים והתעלם מהסערה סביב התחקיר על רע"מ וחמאס

איתי גדסי No Comments on בנט המריא לוועידת האקלים והתעלם מהסערה סביב התחקיר על רע"מ וחמאס

ראש הממשלה בנט המריא בצהריים לוועידת האקלים העולמי בסקוטלנד. לקראת המראתו התעלם בנט מהתחקיר המסעיר על קשרי רע"מ וחמאס, ותקף את האופוזיציה. לדבריו, "הם נואשים להפיל את התקציב ולהוביל לבחירות חמישיות, זו מטרתם". בנט שידר אופטימיות, "אין מה לדאוג התקציב יעבור"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, נפתלי בנט המריא היום (ראשון) לוועידת האקלים בגלאזגו, סקוטלנד. ישראל נוטלת חלק חריג בוועידה עם משלחת של 140 משתתפים השנייה בעולם בגודלה אחרי ארה"ב. אל ראש הממשלה מתלוות השרות קארין אלהרר ותמד זנדברג. יש לציין כי עד היום ישראל לא נטלה חלק בעניין משבר האקלים השנוי בחלוקת בעולם, אך פעלה לצמצום השימוש בפחם.

לקראת המראתו אמר ראש הממשלה בנט לעיתונאים, "אנחנו מיד ממריאים לגלאזגו שבסקוטלנד, לוועידת האקלים, שם אני צפוי לפגוש את ראש ממשלת בריטניה בוריס ג’ונסון, את נשיא צרפת מקרון, את ראש ממשלת הודו מודי, ועוד רבים וטובים".

בנט התייחס לקרב הגדול על התקציב והתעלם לחלוטין על התחקיר המטלטל על קשרי רע"מ וחמאס, בנט בחר להציג את הפרסומי השונים כשקרים, "אני רוצה להסביר לכם מה אנחנו רואים פה – מרגע שהתקציב יעבור השבוע, זה קונה יציבות רבת שנים לממשלה, והמשמעות לאופוזיציה היא התפוררות והתפרקות לרסיסים. הם מבינים את זה, והם נואשים. הם נואשים להפיל את התקציב ולהוביל לבחירות חמישיות, זו מטרתם".

לכן, הבהיר בנט "אנחנו צפויים לשבוע הפייקים הגדול. אין משהו שהם לא יעשו השבוע כדי להפיל את התקציב ולהוביל לבחירות החמישיות. אני רוצה להרגיע את כולם – חבל על המאמץ. אנחנו נעביר את התקציב, התקציב יעבור".

בנט ניסה לשדר אופטימיות ואמר, "אני מותיר מאחוריי את מדינת ישראל שהשתלטה על הקורונה, על זן הדלתא. המדינה בשליטה, המדינה בצמיחה כלכלית של 7.1% – זו הצמיחה הכלכלית הגדולה מזה שנים רבות. המדינה בכיוון טוב. לכן, אני מבקש מחברי הכנסת של הקואליציה: התנהלו באורך רוח. השבוע הזה ייגמר עם תקציב מאחורינו ובע"ה עם שגשוג גדול".



0 תגובות